piątek, 22 października 2010
Rihanna, kolorowa i mroczna !
Miesiąc temu Rihanna i David Guetta wypuścili piosenkę Who’s That Chick. Początkowo podejrzewano, że wytwórnia piosenkarki zrezygnowała z publikowania klipu, by zająć się promocją innej piosenki. Okazuje się, że utwór Who’s That Chick został wybrany do kampanii reklamowej chipsów, Night and Day. Rihanna rozpoczęła współpracę z amerykańską firmą Doritos, produkującą chrupki. Figura piosenkarki raczej nie wskazuje na nadmierne spożywanie przez nią produktów tego typu, jednak właściciele firmy wierzą, że kampania z udziałem gwiazdy przyczyni się do wzrostu sprzedaży chrupek. Firma Doritos zatrudniła jednego z najlepszych reżyserów teledysków, Jonasa Akerlunda, który ma na koncie m. in. Paparazzi i Telephone Lady Gagi. Szwed stworzył dwie wersje teledysku do piosenki. Teledysk nakręcony został raz w ciągu dnia, a raz nocą, co pokazywać ma dwa różne oblicza wokalistki. Rihanna spytana o to, która wersja bardziej przypadła jej do gustu odpowiedziała, że lepiej czuła się przy kręceniu wersji dziennej, bo mogła wtedy nosić kolorowe i optymistycznie nastrajające ubrania. Jak sama jednak przyznała, atmosfera w teledysku kręconym nocą jest mocniejsza i surowsza, przez co ta wersja jest zdecydowanie bardziej fascynująca. A wam która odsłona podoba się bardziej?.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz